روش جذب كهن الگوها

آپولو

الف- واضح صحبت کنید

ب- با دلیل و منطق صحبت کنید

ج- اگر اشتباهی کردید توجیه نکنید و عذرخواهی کنید

د- در مورد مسائل روز و مسائل اجتماعی نظر بدهید

ه- به خاطر هدفمندی و برنامه ریزی آن‌ها را تشویق کنید

و- از هدف‌ها و برنامه‌های خود سخن بگویید

ز- اغراق آمیز صحبت نکنید

آتنا

برای صحبت با آتنا باید هدفمند سخن بگویید. آتنا از ذهن‌های شهودی و پراکنده خوشش نمی آید و دوست دارد صحبت طبق یک خط سیر مشخص پیش برود.
هر وقت با آتنا قراری دارید به زمان اهمیت بدهید و سخنان شما باید منطقی و هدفمند باشد.
با او از شوخی‌های سطحی بپرهیزید و بیشتر از برنامه‌های خود بگویید و او را به خاطر نظرات و اهدافش تحسین نمایید.
انتظار نداشته باشید آتنا زود وارد روابط عاطفی شود او ابتدا می‌سنجد و مدت‌ها زمان می‌خواهد تا کمی صمیمی شود. ولی برای مسائل علمی و اجتماعی و تحقیقاتی بسیار همراهان خوبی هستند

آرتمیس

برای برخورد با یک آرتیمس باید اعتماد به نفس داشته باشید و از اهداف و برنامه‌های خود سخن بگویید. آرام و با ترس سخن نگویید. با جدیت جملات خود را بیان کنید و نشان دهید که برای او سودمند هستید.

در کل موارد زیر را رعایت کنید:
الف- از حقوق برابر زن و مرد دفاع کنید و هرگز زنان را با الفاظ بد صدا نزنید
ب- آمادگی برخورد تند را از او داشته باشید
ج- به گونه‌ای رفتار نکنید که انگار او زن ضعیفی می‌باشد و نیاز به کمک شما دارد
د- از قدرت او تمجید کنید

آرس

در داستانهای اسطوره ای، آرس و آفرودیت عاشق و معشوق یکدیگر بودند. الگوی آفرودیت مناسب ترین الگو برای رابطه با مرد آرسی است. هر دو طبیعتی حسی و پر شور دارند. هر دو در لحظه، اینجا و اکنون زندگی می کنند. آنها به خوبی همدیگر را درک می کنند و نسبت به هم بردبار هستند ممکن است به خاطر همین ویژگی رابطه ی آنها پر از دعوا و آشتی باشد.
زنان آتنایی و هرایی، یعنی زنانی که در مردان به دنبال ثروت، قدرت و شهرت هستند و نیز زنانی که امنیت و ثبات می خواهند، نمی توانند جفت های خوبی برای مردان آرسی باشند. معمولا مردان آرسی در نگاه اول به نظر زنان جالب و جذاب می آیند، اما پس از مدتی و به خصوص هنگامی که برای اولین بار خشم خود را علنی می کنند، همین زنان به سرعت از آنها فاصله می گیرند.
مردان آرسی درمورد زنان بسیار تعصب دارند و غیرتی هستند و برایشان فرقی نمی کند که این خانم با آنها نسبتی دارد یا خیر، همه خانم ها را ناموس خود دانسته و با هر کسی که بخواهد برای آنها مزاحمتی ایجاد کند به شدت برخورد می کنند. بطور کلی اینکه خانمی از آنها درخواستی داشته باشد، برایشان خشنود کننده و مهم و ارزشمند است و علاقه دارند که از او حمایت کنند.

آفرودیت

الف- هیجان داشته باشید
ب- اهل مسافرت باشید
ج- اهل خرج کردن باشید
د- به او توجه زیاد کنید

پرسفون

پرسفون دختری است که اغلب دنبال حامی می‌گردد. به همین خاطر به‌دنبال مرد یا زن بزرگتر و قوی‌تر از خودش است.

در برخورد با پرسفون جملات حمایت کننده بسیار تاثیرگزار است.
البته ممکن است حمایت زیاد باعث وابستگی او شود به همین سبب سعی کنید توانمندی‌های پرسفون را به او گوشزد کنید تا خودش هم به دنبال کارهایش باشد.
جسارت پرسفون و اعتماد به نفسش را بالا ببرید تا بتواند استقلال خود را بیشتر کند

پوزیدون

برای پوزیدون احترام و بزرگ نشان دادن او بسیار مهم است. پوزیدون‌ها از افراد موفق اجتماع خوششان می‌آید و تلاش می‌کنند خود را به آن‌ها وصل کنند. بنابراین اگر می‌خواهید پوزیدون را به خود جذب کنید باید موفقیت خود را به او نشان دهید و در عین حال از توانمندی و بزرگی او تعریف کنید.

دستورالعمل‌هایی برای تیپ شخصیتی پوزیدون
الف- قبل از هر اقدامی چند ثانیه توقف کنید
ب- تکنیک‌های کنترل خشم را یاد بگیرید
ج- انتظار نداشته باشید در دنیای امروز بقیه طبق میل شما رفتار کنند

دیمیتر

برای به دست آوردن دیمیتر به او محبت کنید و او را مملو از جملات عاشقانه کنید. از هنرمندی و مهربانی او تعریف کنید. به او ثابت کنید که در کنارش می‌مانید. انتظار کارهای بزرگ از او نداشته باشید و آرامش او را به هم نزنید. اگر کم کم او را راهنمایی کنید اعتماد به نفسش بالا می‌رود

دیونوسوس

دور کهن الگوی دیونوسوسی را زنان زیادی فرا گرفته است. خیلی از این زنان می توانند در عین حال برای او نقش مادر را هم داشته باشند. حالتهای کودکانه او باعث می شود زنان زیادی تمایل داشته باشند مراقب از او را به عهده بگیرند. حساس بودن و لذت بردن از زیبایی، زنهای زیادی را به سمت او جذب می کند.
طبیعت مردان دیونوسوسی به طبیعت زنان بسیار نزدیک است و از آنیمای بالایی برخوردار هستند، به راحتی با زن ها ارتباط برقرار می کنند، حتی بسیار بهتر و درست تر از خود زن ها با آنها ارتباط برقرار می کنند به طوری که زن ها احساس نمی کنند که با یک مرد ارتباط دارند. برای برقراری ارتباط، زنان را ترجیح می دهند، چون حرف آنها را بسیار بهتر می فهمند و احساس نزدیکی زیادی به ایشان می کنند و می توانند با آنها هر طور که می خواهند و بدون هیچ ملاحظه ای رفتار کنند و بالا و پایین های احساسی شان را با ایشان زندگی کنند.

زئوس

زئوس از مردان و زنان توانمندی خوشش می‌آید که به اهداف او کمک می‌کنند. از کسانی‌که نالان و بی‌انگیزه هستند دوری می‌کند. وقت خود را تلف نمی‌کند و حتی برای روابط عاطفی‌اش هم برنامه‌ریزی می‌کند

هادس

الف-توجه به جنبه‌های عمیق زندگی
ب- استعداد درونی برای نوشتن، فکر کردن به مسائل جامعه و ایده دادن
روش جذب و برخورد با هادس
الف- توجه به دیدگاه‌ها و ارزش‌های او
ب- تایید و تشویق

هرا

در برخورد با هرا موفقیت‌های خود شما مهم است و همچنین تعریف از خوبی‌های او. در برخورد با هرا موارد زیر هم مفید است:
الف- او به دنبال رابطه‌ی بیهوده نیست اگر رابطه‌ی شما به قصد ازدواج نیست او را آگاه کنید
ب- او را از روابط خود مطمئن سازید و به گونه‌ای رفتار کنید که نشان دهید فقط او اولویت زندگی‌تان است.
ج- اگر هرا شروع به گیر دادن و کنترل زیاد زندگی شما کرد، با او وارد رقابت نشوید یا از او دوری کنید یا با سیاست و درایت او ر ا مطمئن سازید که نمی‌خواهید از میدان بیرونش کنید

هرمس

هرمس‌ها مردان شوخ طبعی هستند که برای جذب آن‌ها باید شوخ طبعی‌اشان دیده شود. البته اگر هرمس هیچ محدودیتی نداشته باشد ممکن است در شوخی‌ها زیاده‌روی کند وشوخی را تبدیل به لوده‌گری کند.
هرمس‌ها به خاطر ضعف در برنامه ریزی بیشتر سمت مردان اهل برنامه و مخصوصا آپولوها گرایش پیدا می‌کنند. در نظر داشته باشید حرف‌ها و قرارهای هرمس را سبک سنگین کنید بعد اقدام کنید

هستیا

اجازه دهید در آرامش باشد و محیطی آرام برای او فراهم کنید. او را مجبور به انجام کارهای بیرون نکنید و انتظار فعالیت‌های اجتماعی زیاد از او نداشته باشید.

هفائستوس

هفائستوس ها مردان احساسی هستند و باید مورد تایید قرار گیرند. اگر با تحکم با آن‌ها برخورد شود ممکن است بدون هیچ اخطاری کار را رها کنند و به دنبال جای امن دیگری بروند.

برای هفائستوس ها رویا بسازید و خود و او را درون آن رویا قرار دهید و در راه رسیدن به آن رویاها آن‌ها را رها نکنید. توانمندی‌های آن‌ها را یادآوری کنید تا بتوانند انگیزه پیدا کنند


 

 

 

یک نظر بگذارید

دلیل بازگشت وجه